NEWS


Title

subtitle

Yeni Coca-Cola Zero Sugar, Güney Amerika ve Avrupa’dan sonra Türkiye’de de satış noktalarında tüketicilere sunulmaya başlandı. Şekersiz bir tarife sahip olan Coca-Cola Zero Sugar’ın ferahlatıcı ve lezzetli yeni tadı ile tüketicilere Coca-Cola Orijinal Tat’a daha yakın bir tat sunuluyor.

 

Yeni tasarım dünyası

 

Yenilenen ambalaj ve tasarımlarda ikonik Coca-Cola logosu ön plana çıkarılırken, Coca-Cola markasının evrensel olarak tanınan kırmızı rengi tasarımda temel alındı. Sadeleştirilen yeni tasarımla birlikte, siyah renge çevrilen Coca-Cola logosu görsel bir ikon olarak etiketin en üstüne yerleştirildi.

 

"En iyi Coca-Cola mı?" sorusunun etrafında örülen Coca-Cola Zero Sugar’ın yeni reklam kampanyası, bu yeni lezzetin kimi tüketiciler için en iyi Coca-Cola olabileceği öngörüsüyle paylaşılıyor. Reklam kampanyası, TV, dijital ve OOH kanallarıyla tüketicilere ulaşarak onları da sosyal medya üzerinden yeni Coca-Cola Zero Sugar‘ı deneyimlemeye çağırıyor.

 

BASIN İLETİŞİMİ

Basın mensubu munuz? Coca-Cola Türkiye ile ilgili bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.