NEWS


Title

subtitle

Coca-Cola, inovasyon platformu Coca-Cola Creations kapsamında üretilen yeni ürünü, GRAMMY’ye aday gösterilen ünlü DJ ve müzik yapımcısı Marshmello’nun sanatçı kimliğinden ilham alınarak özel olarak tasarlandı. “Coca-Cola Marshmello’s Limited Edition” ürünü Coca-Cola’nın bir sanatçıyla beraber yarattığı ilk içecek olma özelliğine sahip. Marshmello's Limited Edition Coca-Cola, ADB, Kanada, Brezilya, Meksika, İngiltere, İspanya ve Japonya ile aynı anda Türkiye’de de 1 Temmuz tarihinden itibaren satışına başlanacak.

 

Ünlü DJ ve müzik yapımcısı Marshmello: “Sınırlı sayıda üretilen “Marshmello’s Limited Edition Coca-Cola”  için Coca-Cola® ile iş birliği yapmak benim için mükemmel bir tecrübeydi. Yepyeni bir aromaya sahip bu lezzetin içeriğini,  benim en sevdiğim lezzetler oluşturuyor. Umarım hayranlarımda bu heyecan verici lezzeti benim kadar sever” dedi. Marshmello’s Limited Edition Coca-Cola, sanatçının en sevdiği tatlar olan çilek ve karpuzun muhteşem Coca-Cola® lezzetiyle harmanlanmış ferahlatıcı bir bileşimden oluşuyor.

 

The Coca-Cola Company Küresel Strateji Kıdemli Direktörü Oana Vlad “Müzik, tıpkı Coca-Cola® gibi, toplulukları bir araya getirmek ve ortak deneyim fırsatları yaratmak için güçlü bir araç. Coca-Cola Creations çatısı altındaki yeni ürünümüz için beklenmedik bir lezzet arayışındaydık. Marshmello ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği de müzik ve Coca-Cola’yı biraraya getiren mükemmel bir karışım oldu. Marshmello’s Limited Edition Coca-Cola®’yı tüketiciye sunmak ve hayranlarını Mello’nun dünyasına dalmaya davet etmek, markamız için heyecan verici bir adım” dedi. Müziğiyle kültürü olumlu yönde etkileme arzusuyla bilinen Marshmello’un, Coca-Cola® ile yaptığı iş birliği, hayranlarını Mello’nun dünyasını (Melloverse) bizzat deneyimleme imkanı sunuyor.

 

Coca-Cola Marshmello’s Limited Edition’ın lansmanı için 9 Temmuz’da tüm dünyada aynı anda Fortnite’ta oynanacak ve Twitch üzerinden yayınlanacak etkinlikte de  ürün yer alacak. Marshmello’un hayranları da bu yayında benzersiz bir maceranın parçası olabilecek.  Bu özel etkinlik sonrasında; 25 Temmuz’dan itibaren ise tüketiciler kutu üzerindeki QR kodu taratıp www.coca-cola.com/creations  üzerinden Coca-Cola® Creations çevrimiçi merkezine bağlanabilecek; burada AI (Yapay Zekâ) teknolojisi  sayesinde dinleyicilerin Marshmello’un son parçasını dinlerken hissettiği duyguları kişiselleştirilmiş bir dijital sanat eserine dönüştürecek.

 

Yılın ilerleyen dönemlerinde Coca-Cola®, yaratıcılık ve kültürel bağlantıların yön verdiği benzersiz yenilikler ve iş birlikleri içeren daha başka sınırlı üretim Coca-Cola® Creations ürünlerini de piyasaya sunacak. Coca-Cola® Creations hakkında daha fazla bilgi için: www.coca-cola.com/creations.

 

The Coca-Cola® Company Hakkında

 

The Coca-Cola® Company (NYSE: KO), ürünleri 200’ü aşkın ülke ve bölgede satışa sunulan bir içecek şirketidir. Firmamızın amacı, dünyayı ferahlatmak ve fark yaratmaktır. Dünya çapında çeşitli içecek kategorilerinde çok sayıda milyar dolarlık marka ile satış yapıyoruz. Köpüren alkolsüz içecek marka portföyümüzde Coca-Cola®, Sprite ve Fanta yer almaktadır. Hidrasyon, spor, kahve ve çay markalarımız arasında Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, BODYARMOR, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest ve Ayataka bulunur. Besin, meyve suyu, süt ürünleri ve bitki bazlı içecek markalarımız arasında Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife ve AdeS bulunmaktadır. İçeceklerimizdeki şeker oranını azaltmaktan piyasaya inovatif yeni ürünler sunmaya kadar çok çeşitli alanlarda portföyümüzü sürekli olarak dönüşüme tabi tutuyoruz. Su ikmali, ambalaj geri dönüşümü, sürdürülebilir kaynak kullanımı uygulamaları ve karbon emisyonlarının azaltılması çalışmalarıyla değer zincirimizin tamamında insan hayatına, toplumlara ve gezegene olumlu yönde etki etmek için çalışıyoruz. Şişeleme ortaklarımızla birlikte 700 binin üzerinde istihdam sağlıyor, dünya çapında yerel topluluklara ekonomik fırsatlar sunmaya yardımcı oluyoruz.  www.coca-colacompany.com adresinden daha fazla bilgi edinebilir ve bizi Twitter, Instagram, Facebook ve LinkedIn’de takip edebilirsiniz.

 

Marshmello Hakkında

 

GRAMMY’ye aday gösterilen ünlü maskeli sanatçı Marshmello, sektördeki sınırları bir bir alaşağı ettikçe yıldızı da daha yüksekte parlamaya devam ediyor. Juice WRLD, Halsey, Demi Lovato, Bastille, Kane Brown, Selena Gomez, Jonas Brothers gibi pek çok sanatçıyla yaptığı liste başı single’lar ve iş birlikleri ile Marshmello, yalnızca Spotify’da neredeyse 12 milyar gibi çarpıcı bir dinlenme sayısına ulaşmış durumda. Platformdaki aylık yaklaşık 40 milyon dinleyicisiyle dünyada Spotify üzerinden en çok dinlenen 40 sanatçıdan biri ve YouTube’da en çok abone olunan üçüncü sanatçı. Son dönemde Marshmello, Jonas Brothers ile yaz başında çıkardıkları “Leave Before You Love Me” hiti için iş birliği yaptı ve şarkı Bilboard Hot 100’de 13 numaraya kadar çıktı; ayrıca Marshmello, 2022 Grammy ödüllerinde en iyi dans/elektronik album kategorisinde aday gösterildi. Müziğin yanı sıra, Forbes dergisinin “30 Under 30” (Otuz yaş altı 30 kişi) sayısının kapağında yer alarak yalnızca yenilikçi bir müzik yapımcısı değil aynı zamanda ileri görüşlü bir iş adamı olduğunu da kanıtladı.

 

BASIN İLETİŞİMİ

Basın mensubu munuz? Coca-Cola Türkiye ile ilgili bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.